جانشین فرماندهی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) گفت: گستره تفکر و ارزش و هدف بسیج از مرزهای کشور ما خارج شده و به برکت نسل اول انقلاب اسلامی که آغاز کننده این حرکت بوده اند، به زودی به سرتاسر جهان گسترش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاري باشگاه خبرنگاران   قم؛رضا حافظی در مراسم تجلیل از فرماندهان اسبق حوزه شهید قربانی، پیشکسوتان را به عنوان نسل اول انقلاب اسلامی نام برد و گفت: تشکیل سازمان بسیج مستضعفین و پیشرفت روز افزون بسیج و بسیجیان، ثمره تلاش و زحمات این نسل می باشد.

وی بسیج را امانتی در دست جوانان امروزی به عنوان نسل سوم انقلاب که آن را خوب حفظ کرده اند، برشمرد و افزود: تلاش در راه خدا تمامی نخواهد داشت همانگونه که حضرت علی(ع) نیز به فرموده مقام معظم رهبری، تمام وجود خود را وقف اسلام کرد.

وی تاکید کرد: پیشکسوتان سپاه و بسیج هم با الگو برداری از امام خود، نباید از هرگونه کمکی که موجب پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می شود، خودداری نمایند.

مهدی علی بابایی فرمانده حوزه شهید قربانی نیز در این همایش ضمن تقدیر از حضور فرماندهان اسبق این حوزه و پایگاه های تابعه، ابراز داشت:پیشکسوتان چراغ راهی برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی می باشند و حضور آنان موجب شور و نشاط در جمع بسیجیان و پاسداران می شود.

در این مراسم جمعی از مسئولان سپاه از جمله احمد بیطرفان معاون اجرایی سپاه علی بن ابی طالب(ع)، اکبر بختیاری سرپرست معاونت فرهنگی سپاه، محمد علی مختاران مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و مسئولانی از ناحیه بسیج امام حسین(ع)نیز حضور داشتند.

گفتنی است در همایش تجلیل از فرماندهان پیشکسوت حوزه دو و پایگاه های تابعه، یاد فرماندهان شهید بخصوص شهید امرالله قربانی، اولین فرمانده حوزه که مدتی افتخار همراهی با حضرت امام(ره) را نیز داشته است، گرامی داشته شد./س

برچسب ها: قم ، رضا ، حافظی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.