یک نماینده مجلس نبود مدیریت بودجه را یکی از مهمترین دلایل تورم در کشور دانست و گفت: زمانی برنامه های اقتصادی دولت کارساز است که نتیجه آن را در سفره های مردم ببینیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نعمت اله منوچهری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مکمل یکدیگر دانست و با اشاره به وعده دولت برای حل بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی در یک دوره100 روزه، ادامه داد: هنوز تغییر قابل توجه و ملموسی در رفع مشکلات اقتصادی کشور ندیده ایم.

نماینده پاوه و اورامانات معتقد است، زمانی می توان مدعی شد که اوضاع اقتصادی بهتر شده که تورم کاهش پیدا کند و مردم از فقر، بیکاری و نداری خلاص شوند.

منوچهری با تاکید بر اینکه رفع مشکلات اقتصادی تنها با شعار ممکن نیست، یادآوری کرد: برای حل مشکلات موجود برنامه ریزی و اولویت بندی لازم است که البته برنامه ریزی ها نیز تا زمانیکه عملی نشود نتیجه ای نخواهد داشت.

این عضو مجمع نمایندگان استانکرمانشاه با بیان اینکه دولت تاکنون تلاش بسیاری کردهو با تمام وجود در راه حل مشکلات اقتصادی گام برداشته است، گفت: 100روز برای حل مشکلات اقتصادی کشور زمان زیادی نیست، اما چون وعده داده شده بود، مردم در انتظار عمل دولت به وعده هایش بودند.

منوچهری در خصوص راهکاری پیشنهادی برای کاهش تورم و مشکلات اقتصادی هم گفت: باید به سمت تولید، اشتغالزایی و خودکفایی برویم و از هزینه های اضافی پرهیز کنیم.

وی همچنین سوء استفاده ها و عدم مدیریت بودجه کشور رازمینه ساز تشدید مشکلات اقتصادی دانست و ادامه داد: نباید همه مشکلات موجود را به تحریم هانسبت دهیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مدیریت بودجه یکی از ارکان اساسی اقتصاد کشور است، افزود: متاسفانه در برخی موارد بودجه در جایی که باید هزینه نمی شود و در جای دیگری که نیاز نیست به هدر می رود./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، برنامه ، سفره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.