رئیس سازمان اقتصادی و دارایی و نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل از فعالیت 10 سرمایه‌گذار خارجی در سطح استان خبر داد‌.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ هاشم مظفری‌ با بیان اینکه به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت و ایجاد شرایط مناسب و مطلوب برای امنیت سرمایه‌گذاران افزود: با توجه به ثبات ایجاد شده در اقتصاد کشور سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به شکست تحریم ‌ها با مقاومت مردم، این موضوع را در رفع موانع تولید و ایجاد مشاغل پایدار در استان موثر دانست وگفت‌: استفاده مطلوب از فرصت‌های ایجادشده توسط دیپلماسی مطلوب دولت را در صحنه‌های داخلی و خارجی مقدمه‌ای بر حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در استان اعلام کرد.

مظفری بیان کرد‌: شناسایی ظرفیت‌های غنی استان و ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد صنایع بزرگ در منطقه نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است که باید همکاری‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی از فعالیت 10 سرمایه گذار خارجی در سطح استان خبر داد و بیان کرد‌: این سرمایه گذاران با تابعیت کشور‌های مختلف در تولید محصولات گوناگون و ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.