امام جمعه رودهن گفت: ایستادگی برابر شش قدرت جهان و پیروزی در خروجی مذاکرات ژنو نشانه توان دیپلماسی مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:ایستادگی برابر شش قدرت جهان و پیروزی در خروجی مذاکرات نشانه توان دیپلماسی مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به ماهیت توافق نامه ژنوتصریح کرد :در ماهیت توافق نامه ژنو ایران همانند طرف مقابل خود چیزهایی را از دست داد و به مواردی هم در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دست پیدا کرد .

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب اضافه کرد :عدم تعطیلی مراکزغنی سازی و عدم خروج مواد از کشور و به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی ایران و کاهش تحریم ها و اضافه نشدن هیچ تحریمی در قالب فشار اقتصادی علیه ایران از جمله دستاورد های این مذاکره بوده است و محدودیت و پایان غنی سازی 20درصد از نمونه های مسائل از دست داده ایران به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین در خاتمه اظهارداشت :هرگونه بدقولی از سوی شش کشور حاضر در مذاکرات ژنو ایران را در حمایت از خواسته های خود به نقطه اول بازمی گرداند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.