امام جمعه رودهن گفت: امام راحل فرمودند"کشوری که از 40 میلیون جمعیت برخوردار است باید 20میلیون بسیجی داشته باشد"بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی بسیج را حرکتی استراتژیک و شعاری راهبردی و محوری دانستند .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در هفته بسیج در مورد بیانات امام خمینی (ره)در مورد جایگاه بسیج در کشورگفت:هفته بیج هرسال اول آذر شروع و به پنج آذر سالگرد دستور تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام راحل ختم می شود.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به فرمایشات امام راحل در مورد بسیج تصریح کرد :امام راحل فرمودند"کشوری که از 40 میلیون جمعیت برخوردار است باید 20میلیون بسیجی داشته باشد"بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی بسیج را حرکتی استراتژیک و شعاری راهبردی و محوری دانستند .

امام جمعه رودهن با تاکید بر نقش بسیج در دوران دفاع مقدس اضافه کرد :در دوران دفاع مقدس با پیشرفت جنگ بسیج در امر کمک به نیروهای نظامی مانند سپاه و ارتش نقشی مهم را ایفا می کرد و باوجود خیانت سران ارتش شاهنشاهی و فرار آنها ارتش از ساختار مدیریت خوبی در زمان آغاز جنگ برخوردار نبود .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی درخاتمه اظهارداشت : بسیج در آن دوران گره گشای گره های کورعملیات های مختلف برای مقابله با تهاجم دشمن بود بسیج به تعبیر امام راحل لشگر مخلص خدا در شرایف فعلی هم در عرصه های مختلف فعال است/ .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.