مربی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: در جام فجر نوجوانان و جوانان امسال 4 تیم ایرانی شرکت می‌کنند.

نادر شاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر امسال 4 تیم ایرانی شرکت می‌کنند که دو تیم در رده جوانان و 2 تیم در رده نوجوانان هستند، اردوی تیم ملی هم از عصر جمعه اول آذرماه آغاز شده است.

مربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص اردوی ملی‌پوشان تصریح کرد: در این مرحله از اردوی تیم ملی 6 پینگ پنگ باز در رده سنی نوجوانان و 6 بازیکن هم در رده جوانان دعوت شده‌اند که به همراه 4 مربی، من،‌ کاظم مستحقی، محسن شیشه‌گرها و صمد تدبیری تا روز آغاز مسابقات به تمرین می‌پردازند.

شاملو تأکید کرد: برگزاری مسابقات باشگاه‌های نونهالان و نوجوانان امسال نشان داد که بازیکنان ما به سمت پیشرفت تغییر محسوسی داشتند چهار تیم 7 امتیازی داشتیم و سایر تیم‌ها هم رقابت نزدیکی را با یکدیگر داشتند و این موضوع نشان‌دهنده پیشرفت پینگ پنگ بازان ایران در این رده‌های سنی است.

مربی همدانی تنیس روی میز ایران در خصوص تیم‌های خارجی شرکت کننده در جام فجر اذعان داشت: تیم‌های هند، مجارستان و بلاروس از جمله کشورهای مطرحی در تنیس روی میز هستند که امیدواریم با نفرات اصلی خود به ایران بیایند تا حضور آنها محک جدی برای بازیکنان کشورمان محسوب شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار