درست يك روز قبل از اعزام تيم ملي نوجوانان به مسابقات تنيس روي ميز قهرماني آسياي چين، عرفان قرآني به علت مصدوميت حضور در اين مسابقات را از دست داد.

 نادر شاملو، سرمربي تيم ملي نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت:  عرفان قرآني نفر دوم تيم ملي نوجوانان است كه نمي دانم اسمش را تقدير بگذارم يا شانس كه در شرايطي كه فقط يك روز تا اعزام فرصت داريم او را به خاطر آسيب ديدگي از دست داديم.
وي تصريح كرد:  تمرينات ما يازده تير  به پايان رسيده بود و از آن پس ملي پوشان را به خانه هايشان فرستاده بوديم تا تمرين كنند زيرا آكادمي را براي تمرين بانوان بايد خالي مي كرديم با وجود توصيه هاي شديدمان عرفان  قرآني در حالي كه در امجديه تمرين مي كرد از ناحيه دست دچار شكستگي  شد.
 وي اضافه كرد: در بازيهاي قهرماني آسيا،  مسابقات نوجوانان به صورت دوبل است و ما سه بازيكن داشتيم، آرمان حاجي ئي، مهرداد دهستاني و عرفان قرآني كه به هر حال يكي از آنها ذخيره بود و ما بايد بازيكنان را جابه جا مي كرديم اما با اين وضعت مجبور هستيم با همان دو بازيكن به صورت فيكس بازي كنيم.
نادر شاملو ناكامي اصلي  را مربوط به خود عرفان قرآني دانست و اعلام كرد:  تركيب تيم نوجوانان ما امسال براي اولين بار است كه مسابقات آسيايي را تجربه مي كنند از اين رو قرآني در اين سن بهترين شرايط را داشت تا تجربه حضور در مسابقات آسيايي را در كارنامه افتخارات خود بنويسد اما متاسفانه آن را از دست داد.
 مربي تيم ملي نوجوانان بيان كرد: آسيب ديدگي  جزو جدا نشدنی ورزش است اما بچه های نوجوان بیشتر در معرض مصدومیت هستند زیرا از نظر بدنی هنوز شکل نگرفته اند و با کوچکترین ضربه ای مقاومت بدنشان از بین می رود.
نادر شاملو از احتمال پیوستن محمدحسین بشیری نفر بعدی در مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد و گفت: فدراسیون در حال تلاش است که بتواند محمدحسین بشیری را جایگزین عرفان قرآنی کند اما احتمال آن بسیار کم  است زیرا فقط یک روز زمان داریم و به علاوه اینکه ویزا و بلیط با نام قرآنی گرفته شده است و تغییر آن احتیاج به زمان دارد.
وی درباره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در چین گفت: این مسابقات بهترین قدرت های تنیس روی میز را گرد هم جمع کرده است و از این رو پیکارهایی با سطح بالا است ما در سال گذشته در بخش نوجوانان از مجموع 15 تیم عنوان 13 را کسب کردیم.
امسال بازیکنانمان با توجه به اینکه اولین تجربه شان را پشت سر می گذارند کار سخت تر است اما تمرینات خوبی را از ماه ها پیش پشت سر گذاشته ایم به خصوص تمرینی که با آمدن راکت به دستانی از مجارستان داشتیم تجربه خوبی بود و همه تلاشمان را می کنیم تا در این رقابت ها خوب ظاهر شویم.
مربی تیم ملی نوجوانان در پایان بار دیگر مدعی شد: عرفان قرآنی بازیکن بسیار خوش آتیه نوجوانان است که در دو مسابقه اپن تنیس روی میز موفق شده بود اول شود همچنین با وجود سن کمش تجربه زیادی دارد و اگر آسیب نمی دید در بازی تمی نوجوانان بسیار تاثیر داشت.
مسابقات قهرمانی آسیای تنیس روی میز به میزبانی چین از 21 تا 26 تیرماه در دو رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار می شود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار