مربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز بیان کرد: بعد از مصدومیت قرآنی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا 50 درصد توان نوجوانان از بین رفت.

نادر شاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: دو روز به این رقابت های آسیایی مانده بود که بازیکنانمان یعنی عرفان قرآنی در تمرین مصدوم شد و به علت شکستگی دست نتوانستیم او را همراه خود به چین ببریم این ضربه بزرگ هم از نظر بازی و هم روحی بسیار در عملکرد ما در رقابت های قهرمانی آسیا اثر داشت.

وی تصریح کرد: عرفان قرآنی در دوبل کمک ما بود و ما در همه تمریناتمان روی او حساب ویژه ای باز کرده بودیم و علت از دست دادن بسیاری از پوئن های ما در این پیکارها از همین نبودن وی بود شاملو درباره مسابقات چین بیان کرد: در این مسابقات نهم آسیا شدیم اما بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم امکان تعویض برایمان نبود با دو نفر یعنی آرمان حاجی ئی و مهرداد دهستانی اعزام شدیم و با همین دو بازیکن بازی کردیم.

وی اضافه کرد: برد 3 بر یک مقابل تیم تایلند اتفاقی بود که تعجب همه را برانگیخت زیرا دو بازیکن بسیار عالی و با رنکینگ های بالا در اختیار داشت.

شاملو خاطرنشان کرد: چین قدرت بزرگی در تنیس روی میز است و قهرمان این دوره از رقابت ها هم شد اما ما برای اولین بار در طول تاریخ تنیس روی میز نوجوانان توانستیم از این تیم یک گیم بگیریم هرچند بازی را مقابل آنها واگذار کردیم اما با پوئن های بالا این اتفاق افتاد تا جایی که ما را به بازی های بعد امیدوار کرد.

شاملو به آسیب دیدگی مچ پای حاجیي هم اشاره کرد: از بازی چین آرمان حاجی ئی که امید اول نوجوانان است از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد اما با همان مصدومیت بازیهای بعدی را انجام داد و بد دهم بازی نکردیم.

مربی تیم ملی نوجوانان از بازی های انفرادی یاد کرد: در انفرادی هر دو بازیکن ما در گروهبندیی سختی افتاده بودند همه با این موضوع موافق هستند که بازی تنیس روی میز در پیکارهای آسیایی بسیار سخت تر از رقابت های جهانی پینگ پنگ است.

شاملو از برنامه های آینده تیم نوجوانان گفت: ما مسابقات قهرمانی جوانان جهان را در پیش رو داریم ما در مسابقات قهرمانی آسیا از جان و دل مایه گذاشتیم اما در آینده باید با برپایی اروهای بیشتر و استفاده از بازیکنان بهتر جایگاه نوجوانان را ارتقا دهیم.

مربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در پایان ادامه داد: عملکرد جوانان در این رقابت ها تقدیر کرد: تیم نوجوانان پسر کار بزرگی را انجام دادند و کسب عنوان ششمی آسیا قدرت ایران را نشان داد./ق

برچسب ها: مربی ، نوجوانان ، شاملو ، دوبل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار