نمایش «بیچاره مکبث» به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی که از یکشنبه سوم آذر در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود که تسهیلات ویژه‌ای برای تماشاچیان تدارک دیده است.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی این نمایش، علاقه‌مندان به تئاتر و هنر نمایش می‌توانند بلیط نمایش «بیچاره مکبث» به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی که از یکشنبه سوم آذر، اجرای خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند را در سه روز نخست اجرا با تخفیف 25 درصدی تهیه نمایند. «بیچاره مکبث» کاری از گروه تئاتر «وضعیت» است.
 
در این نمایش پیام عزیزی، مژگان معقولی، مهرداد خانی، میترا عزیزی، رامین منصوری، عرشیا زینعلی، هادی اسکندری، نرگس عزیزی، مهدی نوروزیان، سید محمد حسین موسوی، فرشته احمد پور   نقش آفرینی می‌کنند .
 
نمایش «بیچاره مکبث» شکل جدیدی از اجرا را به مخاطبان ارائه می‌دهد و در اجرای آن از پارچه استفاده شده که برگرفته از پرده خوانی و بسیاری از تکنیک های نمایش ایرانی است .
 
نمایش «بیچاره مکبث» پیش از این در جشنواره استامبول و آنکارا روی صحنه رفته بود و با استقبال بسیار زیاد تماشاگران مواجه شد.
 
به گزارش تئاتر نت، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌فروش اینترنتی بلیط این نمایش به سایت تئاتر نت به آدرس اینترنتی www.theatrnet.com/ticket و تماشاخانه ایرانشهر www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه نمایند و همچنین برای رزرو با شماره 09352626100 و 88311600 و 88814116 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار