فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ گفت: در هفته بسیج 5 پروژه عمرانی با بیش از 2 میلیارد و 900 میلیون ریال در شهرستان کبودراهنگ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) محمود بداغی اظهار داشت: در هفته بسیج امسال پنج پروژه عمرانی در شهرستان کبودراهنگ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در این هفته خانه عالم روستای قوره‌جینه، پایگاه مقاومت روستای مزرعه مهدی‌آباد، دو سوله صالحین و ساماندهی گلزار شهدای روستای روعان با اعتبار بیش از 2 میلیارد و 900 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ با اشاره به تقارن ماه محرم و سی و چهارمین سالگرد هفته بسیج، خاطرنشان کرد: بین هویت و حقیقت بسیج با هویت محرم و عاشورا تناسب معناداری وجود دارد و بسیج افتخار دارد که پیرو مکتب عاشوراست.

بداغی اضافه کرد: عاشورا ریشه بسیج است و بسیج منشاء اقتدار و هویت بخشی است که همه آموزه‌های خود را از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) گرفته است.

وی عنوان کرد: در این هفته بیش از 100 برنامه فرهنگی، مذهبی، عقیدتی و ورزشی نیز در شهرستان کبودراهنگ اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ، دیدار با امام جمعه، غبار‌روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، تشکیل حلقه‌های صالحین در میعادگاه نماز جمعه، اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای محروم، رژه موتورسواران بسیجی و افتتاح 77 شبکه شباب را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در کبودراهنگ برشمرد.

بداغی اذعان داشت: در پنجم آذرماه نیز تجمع بزرگ گردان‌های عاشورا، بیت‌المقدس، کوثر و جمعی از بسیجیان فعال برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در این هفته سعی داریم به برنامه‌ها در بعد معرفتی، بصیرتی و تربیتی توجه بیشتری شود تا  گامی مؤثر در راستای اعتلای فرهنگ و تفکر بسیجی برداشته شود./ج1

برچسب ها: مذهبی ، بصیرت ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.