سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: ساخت تابلوهای راهنما و معرفی آثار تاریخی فرهنگی کرمانشاه با طراحی جدید در حال اجرا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛

نصرت اله سپهرگفت: استان کرمانشاه در زمینه باستان شناسی، مذهبی، تاریخی و گردشگری ظرفیت های بالایی دارد و همچنین در این زمینه ها دارای آثار ارزشمندی است که امکان و ضرورت معرفی هر چه بهتر آنان را ایجاد می کند و در این راستا اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اقدام به ساخت تابلوهای راهنما نموده که در ابتدا نصب این تابلوها از شهر کرمانشاه شروع می شود.

وی  گفت: شناسایی و تعریف محورهای گردشگری درون شهری از پیشنیازهای این طرح است.

این مقام مسئول افزود: این طرح به منظور ارتقاء سطح آگاهی و آشنایی مردم استان و از همه مهمتر گردشگران و مسافرانی که وارد شهر می شوند اجرا شده و امیدواریم که این طرح باعث شود تا دسترسی گردشگران به جاذبه های تاریخی فرهنگی راحت تر گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: امید است که این تابلو های راهنما بتواند تا حد زیادی نیاز مسافران و گردشگران را بر طرف سازد و مسافرانی که برای اولین بار وارد شهر کرمانشاه می شوند، بتوانند تمامی نقاط بکر و زیبای آن را با استفاد و راهنمایی از این تابلوها ببینند./ش

برچسب ها: کرمانشاه ، طراحی ، تاریخی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.