مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد: بر اساس جلسه هفته گذشته سازمان های ذی‌ربط برای نوسازی ناوگان مینی بو‌سرانی تسهیلات 100 درصد رشد داشته است.

پیمان سنند‌جی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص نوسازی ناوگان مینی بوس رانی در شهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 200 دستگاه مینی بوس فرسوده سراسر تهران وجود دارد که در‌طی 2 سال گذشته تو‌افقاتی برای نوسازی ناوگان مینی بوس رانی پایتخت توسط شهرداری تهران، ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت و سازمان محیط زیست انجام شد.

وی تاکید کرد: بر اساس این توافق نامه مقرر شد 10 میلیون تومان از سوی شهرداری ، 10 میلیون تومان از سوی محیط زیست و 20 میلیون تومان از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به مینی بوس های فرسوده برای نوسازی ناوگان اختصاص پیدا کند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به اینکه در سال 90، 121 دستگاه مینی بوس فرسوده از رده خارج و مینی بوس جدید جایگزین شد، یاد آور شد، عدم همکاری سازمان محیط زیست برای اختصاص بودجه و همین طور گران شدن مینی بوس ها باعث شد طرح نوسازی مینی بوس ها به تعویق بیفتد.

وی به جلسه هفته گذشته نهاد های ذی‌ربط اشاره کرد و اذعان داشت: جلسه ای هفته گذشته برگزار شد تا بر اساس آن مبلغ نوسازی ناوگان مینی بوس رانی افزایش پیدا کند، در این جلسه مقرر شد تا مبلغ تسهیلات شرکت واحد اتوبوسرانی از 10 میلیون تومان به 20 میلیون تومان برسد و ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت نیز مبلغ تسهیلات را به شرط اسقاط مینی بوس از 20 به 30 میلیون تومان افزایش دهد.

سنند‌جی قیمت بالای مینی بوس ها را علت عمده عدم نوسازی ناوگان مینی بوس رانی دانست و تصریح کرد: در صورت یافتن مینی بوس های با قیمت مناسب در حد توان مینی بوس داران نوسازی ناوگان در اسرع وقت انجام خواهد شد. 


انتهای پیام/

برچسب ها: نوسازی ، ناوگان ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار