مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقۀ 19، از اجرای فاز پنجم افزایش سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌های این منطقه خبر داد.

معلم در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای فاز پنجم افزایش سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های منطقه 169 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه و ادارۀ فضای سبز منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش چشم انداز‌‌‌‌‌‌‌های بصری و افزایش جلوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و سیمای شهری و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.

معلم با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: فاز پنجم طرح توسعه فضای سبز در حاشیه بزرگراه  آزادگان با همکاری و مشارکت اکیپ‌های اجرای فنی و عمران، ترافیک، امور شهری و فضای سبز به صورت مستمر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث فضای سبز 3هزار متر مربع در بزرگراه آزادگان، احداث 7 هزار متر مربع فضای سبز تا پایان اجرای این طرح و بزرگراه آزادگان از اقدامات اجرایی این طرح است.

معلم در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 افزود: خاکریزی، تسطیح، آبرسانی عملیات کاشت چمن، غرص درختان از جمله کاج مشهدی، اقاقیا، صنوبر، زیتون تلخ،‌ کاشت گلهای نسترن، بربریس و فینیکس، احداث 40 هزار متر مربع فضای سبز در آینده‌ای نزدیک در بزرگراه آزادگان از اقدامات دیگر ادارۀ فضای سبز شهرداری منطقۀ 19 است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: شهردار ، بزرگراه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار