حجت‌الاسلام‌والمسلمين خاتمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دیپلمات‌‌های ایران، به غرب بفهمانند که راه و مسيرشان خردورزانه نيست

عضو هيئت‌ رئيسه مجلس خبرگان رهبري برخورد صريح با تيم غربي را از انتظارات ملت ايران برشمرد و گفت: ديپلمات‌هاي کشورمان به طرف مذاکره‌کننده غربي بفهمانند که راه و مسيرشان، خردورزانه نيست.

"حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاکرات ژنو ضمن توصیه‌ای به دیپلمات‌های کشورمان اظهار داشت: مذاکراتی که در چارچوب خطوط ترسیم شده "مقام معظم رهبری" عزت و مصلحت را به دنبال داشته باشد، همواره مورد تائید است.
 
وی با اشاره به عملکرد و موضع‌گیری‌های رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر تحقیر ملت ایران، بیان داشت: انتظار می‌رود مذاکره‌کنندگان در برابر تحقیر ملت از سوی "باراک اوباما" و غرب موضع بگیرند و به آنها بگویند با زبان تحقیر یک ملت به جایی نخواهند رسید.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ما ملت عاشورایی است، اضافه کرد: دیپلمات‌های ما به غرب و طرف مذاکره‌کننده تفهیم کنند، ملت عاشورایی که شعارشان "هیهات منا الذلة" است، زیربار مواضع خصمانه دشمنان نخواهند رفت.
 
امام جمعه موقت تهران برخورد صريح با تيم غربي را از انتظارات ملت ايران برشمرد و خاطرنشان کرد: ديپلمات‌هاي کشورمان به طرف مذاکره‌کننده غربي بفهمانند که راه و مسيرشان، خردورزانه نيست.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار