آيت‌الله خاتمي:

اگر با خدا معامله كنيد سود خالص مي‌بريد

امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بعد از ظهر روز شنبه در جمع فرماندهان ارشد نیروی هوایی ارتش و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری به سخنرانی مذهبی پرداخت.

به گزارش حوزه دفاعی_امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امام جمعه موقت تهران طي سخناني در دانشگاه هوايي شهید ستاري كه با حضور امير سرتيپ خلبان عزيز نصيرزاده، معاون هماهنگ كننده نهاجا و ديگر فرماندهان و مسئولان نيرو هوايي ارتش برگزار شد، با اشاره به سبك زندگي ديني گفت: قرآن، سبك زندگي ما را تعيين مي كند به طوري كه اكثر آيات در مدينه نازل شدند زيرا پيامبر اسلام حضرت محمد(ص) در آنجا حكومت تشكيل داد.

وي در ادامه با تشريح تفاوت زندگي دينداران و غير دينداران افزود: اگر با خدا معامله كنيد، سود خالص مي‌بريد، اين سود هم در اين جهان نصيبتان مي‌شود و هم در جهان آخرت، اينگونه است كه زندگي عده‌اي رنگ و بوي خدايي مي‌گيرد.

امام جمعه موقت تهران در پايان با تأكيد بر شور و نشاط جواني بيان كرد: شما جوانان در آغاز راه هستيد و افق بزرگي پيش روي شماست، اگر با خدا انس داشته باشيد، نشاط داريد و هيچ وقت احساس تنهايي نمي‌كنيد.

همچنين، آيت الله خاتمي به همراه فرماندهان ارشد نيروي هوايي با حضور بر مزار شهيد گمنامي كه پيكرش در اين دانشگاه نظامي آرام گرفته، براي آرامش روح وي فاتحه اي قرائت كردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: خاتمی ، دانشگاه ، ستاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار