تیم تکواندوی مجتمع فرهنگی و رزشی جوانه تهران، پنج بازیکن جدید به فهرست تیمش در لیگ برتر اضافه کرد.

رحیم صالحی سرمربی تیم تکواندوی مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای تقویت تیم جوانه اقدام به خرید پنج بازیکن جدید کرده ایم و قرار است چند بازیکن دیگر هم به تیم اضافه کنیم و در حال مذاکره با آنها هستیم.

وی افزود: محسن چگینی، اصغر برزگری، وحید عیسی بگلو،‌ سعید امیری و داوود سلطانی تکواندو کاران جدید تیم جوانه هستند که برای هفته اول و دوم لیگ مسابقه دهند.

وی با بیان اینکه تیم جوانه ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را دارد، تصریح کرد: از لحاظ مالی با توجه به اینکه یک تیم خصوصی هستیم با بسیاری از تیم‌های لیگ برتری برابری نمی کنیم و با حداقل قرارداد‌ها بازیکن اضافه کرده‌ایم اما تیم خوبی داریم و به طور حتم بازیکنان جوانه امسال خودنمایی زیادی در لیگ خواهند کرد.

صالحی افزود: امروز دو بازی حساس مقابل تیم‌های دانشگاه آزاد و حفاری در هفته دوم و سوم لیگ برتر داریم و امیدواریم بازیکنان نوجوان تیم با همراهی با تجربه‌‍‌ها بتوانند به نتایج قابل قبولی برسند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نالببل ، نلابیب ، هفغیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد
۱۴:۳۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
استاد می خوام تو تیم بازی کنم مازندرانی ام شاگرد استاد سهرابی
Iran (Islamic Republic of)
باشگاه سرپل ذهاب استاد منصور غلامی
۲۰:۲۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
سلام آقای صالحی من شاگرد استاد منصور غلامی هستم ما مدارک لازم رو برای عضو شدن در تیم شما کامل تحویل دادیم اما چند وقته که بازی ها شروع شده ولی من و هم باشگایی هایم اصلا بازی نکردیم بی زحمت جواب ما رو بدهید باز هم متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
میثم سوری
۱۱:۱۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
سلام وخسته نباشید استاد بازیکن خوب هست اگه خواستی خبرم کن
Iran (Islamic Republic of)
elnino
۱۱:۰۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۲
اسامی بازیکنان تیم جوانه را در سایت بگذارید
آخرین اخبار