عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس از دیدار مجمع نمایندگان این استان با "دکتر روحانی" در هفته جاری خبر داد و گفت: انتقال آب از سرشاخه‌های رود کارون و آلودگی هوای استان خوزستان که اخیراً نیز مشکل آفرین شده، از جمله مهمترین محورهای این نشست مشترک خواهد بود.

حبیب آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از دیدار مجمع نمایندگان استان خوزستان با "دکتر روحانی" در هفته جاری خبر داد و گفت: در این نشست که روز دوشنبه (27 آبان‌ماه) برگزار خواهد شد، مشکلات حوزه‌های انتخابیه نمایندگان عضو مجمع استان خوزستان و موضوعات کلان این استان مطرح و بررسی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بحث آب و انتقال آب از سرشاخه‌های رود کارون، آلودگی هوای استان خوزستان که اخیراً نیز مشکل‌آفرین شده است و بحث دوخطه شدن راه‌آهن خوزستان از محورهایی خواهد بود که در این نشست مطرح و بررسی می‌شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان اظهار داشت: البته نقطه نظرات نمایندگان درباره محورهای مورد گفتگو در این نشست، در جلسه مجمع نمایندگان این استان که پیش از برگزاری این جلسه مشترک برگزار خواهد شد، جمع‌بندی و اولویت‌بندی خواهد شد.

گفتنی است؛ پیش از این رئیس‌جمهور با مجامع استانی اصفهان، خراسان رضوی، فارس و همدان دیدار کرده و دیدار نمایندگان استان خوزستان پنجمین دیدار نمایندگان مجامع استانی مجلس شورای اسلامی با رئیس‌جمهور است.

انتهای پیام/   
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار