مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از تولید دهها محصول فرهنگی ویژه ایام محرم خبر داد و گفت: بیش از سی هزار نرم افزار و بسته فرهنگی به این مناسبت در میان هیئات مذهبی و شهروندان توزیع شده است.

عبادالله رمضانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر طراحی و انتشار پوستر ویژه‌ی عاشورایی جهت توزیع در مساجد و هیئات مذهبی و حسینیه ها شهر تهران را یکی از محصولات فرهنگی تولید شده ویژه ایام محرم دانست و اظهار داشت: 5 هزار بسته فرهنگی شامل 8 پوستر فاخر و نفیس با محوریت ارائه پیام های عاشورایی به تکایای مذهبی شهر تهران اهدا شده است.

وی تصریح کرد: این پوستر برای نخستین بار توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تولید شده و پس از رونمایی در نمایشگاه عطر سیب از ابتدای محرم در اختیار هیئات مذهبی قرار گرفته است.
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران در ادامه به طراحی و انتشار آلبوم صوتی همراه با کتاب و نرم افزار سرچشمه خورشید اشاره کرد و افزود: سرچشمه خورشید نرم افزاری با رویکرد ارتقاء معرفت حسینی در شهروندان و مشتمل بر قطعات کوتاه سخنرانی ، مداحی و موسیقی عشاورایی است.

رمضانی با یاد آوری توزیع هر ساله نرم افزاری مذهبی از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: این نرم افزار در تیراژ 15 هزار عدد از روز ششم محرم  به صورت رایگاه از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی مناطق در میان عمومی شهروندان و هیئات توزیع شده است.

وی همچنین از طراحی، تولید و توزیع 2 بیرق نفیس و فاخر با محوریت نمایش اسامی حضرت سید الشهدا(ع) و پنج تن ال عبا ویژه هیئات ، حسینیه و مساجد شهر تهران خبر داد و یاد آور شد این بیرقها به صورت کاملا رایگان و همزمان با افتتاح نمایشگاه عطر سیب توام با رویکرد اسلامی و سبک جدید میان هیئات توزیع گردیده است.

مدیر کل فرهنگی شهردای تهران تولید نرم افزار جامع اعتکاف چشم ها در حوزه شناخت عاشورا و قیام حضرت سید الشهدا را به عنوان یکی دیگر از محصولات فرهنگی ارائه شده به هیئات مذهبی در نمایشگاه عطر سیب دانست و گفت: انتشار دهمین شماره انتشار کتابچه راه اینجاست ویژه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ماه محرم و صفر از دیگر محصولات فرهنگی تولید شده شهرداری به مناسبت ایام محرم بوده که در تیراژ 10 هزار عدد برای نخستین بار در میان شهروندان توزیع گردیده است.

وی در پایان با عنوان تولید بیرق حضرت علی اکبر (ع) با محتوای اجرای روایات مربوط به حضور پنج تن آل عبا در عاشورا، دستمال اشک، زیارت عاشورای نفیس به همراه دعای علقمه ، بیرق بزرگ سیدالشهدا(ع) ویژه ایام محرم خاطر نشان کرد: انتشار پوستر هایی با عناوین عاشورایی و تصاویر حرم حضرت سید الشهداء و ابوالفضل العباس و نیز سی دی نرم افزار الحان الذاکرین نیز از دیگر محصولاتی بوده که تاکنون به هیئات مذهبی ارائه شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: توزیع ، هیات ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار