پزشکان دریافته اند که چاقی و یا عدم داشتن عضله در بدن ورزشکاران یکی از اصلی ترین علل افسردگی در پسران جوان در حال حاضر در دنیا است و نیاز به بررسی کارشناسانه دارد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، پزشکان دریافته اند که مردان جوان خیلی بیشتر از زنان جوان در حال حاضر نگران ظاهر خود هستند و به این خاطر دچار افسردگی مزمن می شوند.

گفتنی است: اختلاف مربوط به غذاخوردن یکی از مشکلات شایع امروزه در میان پسران جوان است که می تواند باعث بی اشتهایی و یا پرخوری مفرط در آن ها شود.

بررسی ها نشان می دهند: بسیاری از پسران جوان برای داشتن ظاهری مطلوب تر از داروها و مکمل های غذایی برای عضله سازی استفاده می کنند که در بسیاری از مواقع این داروها می تواند باعث ایجاد عوارض جانبی در آن ها شده و سلامتی آن ها را به خطر بیندازد.

پزشکان به والدین توصیه می کنند: که نظارت بیشتری بر تغذیه و ورزش فرزندان خود داشته و به ویژه در زمینه مصرف داروها مکمل های عضله ساز سختگیری های لازم را انجام دهند.

پسران جوان این نوع تلاش ها را برای داشتن ظاهری متناسب برای ازدواج کاملاً منطقی می دانند اما استفاده از راه های غیر اصولی می تواند به شدت به آن ها آسیب برساند./


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.