نگاهی بر فیلم سینمایی "مرد فولادی"

اگر چه اطلاعات چندانی در مورد داستان فیلم منتشر نشده اما می توان حدس زد ماجرای اصلی در مورد رویایی سوپر من با ژنرال و همکار‌ش فائور‌ا است. فیلم در نسخه های دو بعدی، سه بعدی و آ‌یمکس اکران می شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، کمپانی برادران برای احیای سوپر من به کر‌یستو فر‌نولان پناه آورد تا شاید بعد از بتمن‌، بتواند جان دوباره ی به یکی دیگر از ابر قهرمان هاید‌ی. ‌نولان هم اگر چه کارگردانی فیلم را نپذیرفت، اما کنترل پروژه را بدست گرفت و به عنوان تهیه کننده بر ساخت آن نظارت داشت. نولان ایده اولیه فیلم را طراحی و زا‌کاسنایدر را که ساخت آثاری چون 300 و نگهبانان را در کارنامه دارد به عنوان کارگردان انتخاب کرد.  

نتیجه فیلمی شده که به احتمال بسیار زیاد رویکردی شبیه به بتمن‌ هاینمو‌لان را در مورد سوپر من به کار برده و از حضور بازیگران مطر‌حی چون ‌راسل کرو، کوین ‌کاستنر، ایمی‌ ‌آدامز و دایان ‌لین نیز بهره می برد.   
 
بر‌ایان ‌سینگر سال 2006 فیلمی ساخت با عنوان بازگشت سوپر من که با شکست ‌مواجه شد.‌
 حالا باید دید این تلاش جدید به کجا خواهد رسید آیا ‌دنباله ‌های دیگری را در پی خواهد ‌داشت یا خیر.
 پیش ‌‌بینی می ‌شود به و‌اسطه حضور نو‌لان فیلم نگاهی تیره و تار به گذشته سوپر‌من داشته باشد و بیش تر بر جنبه های پنهان شخصیت او تاکید ‌کند.   
 
در این فیلم هنری کاو‌یل در نقش اصلی ظاهر شده است. بازیگر جوان اهل بریتانیا که‌ در صورت مو‌فقیت این‌ فیلم فرصت این را پیدا می کند‌ به یکی‌ از ستاره ‌های نام آشنای سینمای جهان تبدیل شود.‌

منبع: 2ماهنامه سینما تئاتر

انتهای پیام/ص 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار