بخش خصوصي براي حضور پرنگ در بازار هاي جهاني نيازمند شناخت بازار است و اين امر با حضور در نمايشگاه هاي بين المللي بدست خواهد آمد.

فارس هاشم زاده فعال اقتصادي، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضور كم رنگ فعالان بخش خصوصي در نمايشگاه‌هاي بين المللي گفت: حضور پررنگ و هدفمند در عرصه هاي نمايشگاهي گسترش بازار صنعتي و ترويج دانش در اين حوزه را به دنبال دارد.

وي ادامه داد: تبادل اطلاعات در نمايشگاه هاي بين المللي مسير فعالیت و نو آوری های در توليد محصولات جديد را به دنبال خواهد داشت.

هاشم زاده در ادامه با اشاره به نقش موثر هدفگذاري براي توسعه صادرات، گفت: در مسير توسعه صادرات، گستردگي و تنوع بازارهاي هدف نتيجه مطلوب نخواهد داشت.

وي اظهار داشت: كشور همسايه عراق در حال حاضر زمينه هاي مساعدي براي صادرات خدمات فني و مهندسي دارد كه با شناسايي اين بازار و ارتقای کیفیت، تطبیق تولیدات با تکنولوژی روز دنیا در طول زمان نه تنها بازار عراق بلكه ديگر بازارهاي صارداتي نيز در اختيار محصولات كشورمان قرار مي گيرد.

اين فعال اقتصادي در پايان خاطر نشان کرد: جريان تقاضای بازار و روند رشد این صنعت، عامل ارتقای کیفیت محصولات تولیدی، را بيش از پيش مي طلبد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نمایشگاه ، بازار ، صنعتی ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار