مدير عامل شركت عمران شهرهاي جديد با اشاره به اينكه پروژه مسكن مهر كوزو واقع در پرديس تا انتهاي سال 94 به متقاضيان تحويل داده مي شود ،افزود: تمامي واحدهاي مسكن مهر اين پروژه به تدريج و فاز به فاز در تاريخ هاي مشخص به بهره برداري مي رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران محسن نريمان با اشاره به اينكه  تحويل واحدهاي مسكن مهر نمايشي نيست، بلكه تمامي واحدهاي مسكن مهر از حداقل امكانات براي رفاه و آرامش متقاضيان برخودار هستند،افزود: ما تلاس نمي كنيم كه واحدهاي مسكن مهررا به صورت نمايشي تحويل دهيم .

معاون وزير راه وشهرسازي در ادامه اظهار داشت: وزير راه وشهرسازي تمامي اعضاي هيئت مديره شركت عمران شهرهاي جديد را جهت پيشرفت كالبدي و تكميل خدمات زير بنايي براي واحدهاي مسكن مهر بسيج كرده است.

وي با اشاره به اينكه پروژه مسكن مهر كوزو واقع در پرديس تا انتهاي سال 94 به متقاضيان تحويل داده مي شود افزود: تمامي واحدهاي مسكن مهر اين پروژه به تدريج و فاز به فاز در تاريخ هاي مشخص به بهره برداري مي رسد.

 نريمان در ادامه افزود:‌ در صورتي كه ساير وزرات خانه ها به تعهدات خود عمل كند اميد است تا پايان سال 94 تمامي اين پروژه ها به بهره برداري برسد.

 مدير عامل شركت عمران شهرهاي جديد خاطر نشان كرد: وزارت نيرو در رابطه با آب رساني ،برق رساني و تاسيسات   فاضلاب بايد هرچه سريعتر به تعهدات خود عمل كند و پيشگام در اين رابطه باشد.
انتهای پیام/



برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
با سلام
تعدادی از واحدهای مسکن مهر پردیس واگذار شده است ولی به دلیل عدم وجود برق و گاز امکان استفاده از انها وجود ندارد و باعث سردرگمی متقاضیان شده است. لذا در صورت امکان زمان ارائه برق و گاز اطلاع رسانی شود. از شما تشکر مینمایم.
آخرین اخبار