رئيس راه و شهرسازي مراغه گفت: تمام واحدهاي مسكن مهر اين شهرستان تا سال 93 تكميل و تحويل متقاضيان مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حميدي با اشاره به اينكه اين شهر در اجراي طرح مسكن مهر رتبه او ل استان را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: تلاش مي شود براي تكميل و واگذاري اين واحدها، تمام مشكلات مربوط به اين طرح مرتفع شود.

وي افزود: در اجراي طرح مسكن مهر در مراغه، ساخت شش هزار و 702 واحد در اين شهرستان آغاز شده و بيش از چهار هزار و 500 واحد به متقاضيان واگذار شده است.

حميدي ادامه داد: هم اكنون بيشتر واحدهاي در حال اجراي اين شهرستان از 90 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار بوده و در مرحله نازك كاري قرار دارند.

وي با بيان اينكه حدود 350 واحد مسكن مهر آماده واگذاري است، يادآوري كرد: اين واحدها تا يك ماه آينده به متقاضيان واگذار مي شود.

رئيس اداره راه و شهرسازي مراغه گفت: تمام امكانات زيربنايي مورد نياز براي طرح هاي مسكن مهر اين شهرستان از جمله آب ، برق ، گاز، تلفن و مدرسه تامين شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۲۸ ۰۴ تير ۱۳۹۳
سلام وام مسکن های ما بیست میلیون است .وهرروز از ما پول می خواهند .عدهای هستند که می توانند بدهند ولی بعضی با حقوق کار گری نمی تواند لطفا اگر وام ما بیستو پنج میلیون با شد مردم می توانند صا حب خانه شوند لطفا رسیدگی شود با تشکر اعضای مسکن مهر گلشهر مراغه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۳
سلام در مورد این مسکن مهر گلشهر مراغه هم چیزی بگویید کی تحویل داده میشود
آخرین اخبار