عضو کميسيون امنيت ملي با اشاره به دور اخير مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو گفت: تیم مذاکره‌کننده کشورمان در این دور از مذاکرات یک روند مثبت‌ و سازنده با گروه 1+5 برای رسیدن به نتیجه مطلوب را ایجاد کرد.

عوض حیدرپور شهرضایی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دور اخير مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو اظهار داشت: این دور از مذاکرات به خوبی انجام شد و می‌توان گفت که یک دور موفق از مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 1+5 بود.
 
وی افزود: بسته پیشنهادی ایران محور اصلی مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 بود و تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان توانستند در یک سطح بسیار بالا اين دور از مذاکرات را برگزار کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید براینکه کشورهای عضو 1+5 باید در مذاکرات آتي که در 29 آبان ماه برگزار مي‌شود  نظرات خود را ارائه کنند، تصریح کرد: به‌نظر مي رسد دور اخير مذاکرات ايران و 1+5 در ژنو يکي از موفق‌ترين نشست‌هاي طرفين مذاکره‌کننده در سال‌هاي اخير بود.
 
نماینده مردم شهرضا و سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان باید براساس مواضع و خطوط قرمز ايران ایستادگی کنند، چرا که ما براساس مواضع گذشته همواره به قوت به کار خود ادامه داده و غنی سازی را همچون گذشته پيش مي‌بريم.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: مذاکرات ، هسته ای ، ایران ، ژنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار