پروفسور رسول خدابخش، عضو هیئت امنای سازمان انرژی اتمی کشورمان در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز به سخنرانی می پردازد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،به نقل ازروابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه تبریزپروفسور رسول خدابخش، عضو هیئت امنای سازمان انرژی هسته ای به دعوت معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در این دانشگاه حاضر شده و به سخنرانی علمی سیاسی در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه و دانشجویان خواهد پرداخت.

فناوری صل آمیز هسته ای، پروتکل کیوتر، پروتکل الحاقی و معاهده ان پی تی از جمله موضوعاتی است که پروفسور خدابخش در سخنرانی خود به آنها خواهد پرداخت.

همچنین وی بایدها و نبایدهای فعالیت هسته ای ایران و مذاکرات هسته ای کشورمان را مورد بررسی قرار داده و به سوالات کتبی و شفاهی دانشگاهیان تبریز پاسخ خواهد گفت.

این برنامه روز دوشنبه 20 آبان ماه سال جاری و از ساعت 12:30 در محل تالار شهید شفایی دانشگاه تبریز برگزار شده و ورود عموم به آن آزاد است.

گفتنی است: استاد رسول خدابخش، مدرس دانشگاه،پژوهشگر زمینه همجوشی هسته ای و رئیس سابق دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، عضو انجمن فیزیک ایران و عضو هیئت ممیزه سازمان انرژی اتمی ایران است. این عضو هیئت موسس انجمن هسته ای ایران عضویت در هیئت امنای سازمان انرژی اتمی را نیز بر عهده دارد./س

برچسب ها: سازمان ، انرژی ، اتمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.