نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اگر امروز ایران در منطقه ای پرآشوب، اینگونه دارای ثبات و امنیت بوده، ناشی از عشق مردم به اهل بیت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در همایش پرچمداران حسینی در اهواز اظهار کرد: امروز سراسر دنیا را هرج و مرج فرا گرفته و منطقه ای که ما در آن حضور داریم پر از آشوب و نا امنی است ولی در ایران ثبات و امنیت حرف اول را می زند.

وی افزود: این امر صرفا به دلیل عشق مردم به اهل بیت(ع) و برگزاری باشکوه مراسم عزاداری به خصوص عزاداری برای امام حسین است. این سرمایه معنویی که ملت ایران دارد باعث شده در گرفتاریها اهل بیت به داد ما برسند.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: بی شک دستهایی غیبی در کار است که باعث شده اقتدار و امنیت، روز به روز در ایران گسترش یابد و مردم ایران باید قدر و منزلت این جایگاه را بدانند.

آیت الله جزایری عنوان کرد: امروز به برکت خون حسین و یارانش، سال به سال شاهد افزایش شور و نشاط عزاداری های ماه محرم هستیم و هر سال مردم بی شماری در سراسر دنیا شاهد عزاداری شیعیان واقعی این حضرت در کشور خود هستند.

وی ادامه داد: این واقعیت، تحقق پیام حضرت زینب(س) به یزید در کاخ بنی امیه است که به وی گفت «شما نمی توانید با این کشتار، چراغ وحی و نور رسالت را خاموش کنید بلکه مردم برای همیشه به یاد آنها خواهند بود». حالا هم کسانی که آن کشتار را راه انداختند تاریخ به بدترین شکل ممکن در خصوص آنها قضاوت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اضافه کرد: تنها در پیاده روی مراسم اربعین در عراق به سمت کربلا سال قبل 18 میلیون نفر حضور داشتند که در بین آنها برخی افراد مسیحی هم به عشق امام حسین(ع) پیاده روی کردند. این نشان می دهد عشق به امام حسین(ع) روز به روز و سال به سال در حال گسترش است.

 این همایش از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان برگزار شد/ ش ک

برچسب ها: ثبات ، ایران ، اهل بیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.