معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 از برگزاری ویژه برنامه های ماه محرم و ایجاد فضایی عاشورایی در منطقه خبر داد.

مهدی تیموری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، محلات 9 گانه منطقه با ویژه برنامه های متنوع از جمله برپایی خیمه های معرفت در همراه با نمایشگاه آثار کتاب پاسخ به شبهات در ماه محرم و صفر در مراکز فرهنگی برگزار می گردد.
وی افزود: هدف از برپایی این خیمه ها تبیین و پاسخگویی به سؤالات شهروندان بوده که در دهه اول محرم و صفر در نواحی شش گانه این منطقه برپا می شود.
تیموری همچنین تصریح کرد: در ساحت کربلا، شب شعر عاشورایی در نواحی شش گانه نیز در دهه محرم برگزار خواهد شد.
وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری برنامه شوق حضور و مراسم تعزیه خوانی، هدف احیای آیین های عزادار و پخش فیلم کوتاه عاشورایی در نواحی شش گانه با مشارکت بسیج شهری از دیگر برنامه های این اداره است.
تیموری در ادامه به برنامه های اداره امور بانوان منطقه در ماه محرم اشاره و تصریح کرد: برنامه مادران صبر و بانوان عصمت به منظور تجلیل و تکریم از بانوان آزاده و همسران ایثارگران شهدا و جانبازان در منطقه برگزار می شود.
تیموری به برنامه های فرهنگی ماه محرم اشاره و عنوان کرد: برگزاری نمایش عکس مکه و مدینه و حرم رضوی و برگزاری کنگره سرداران و 3500 شهید منطقه با همکاری سپاه ناحیه شهید رجایی و بنیاد شهید و ایثارگران به همکاری اداره فرهنگی از جمله برنامه های ماه محرم است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم سخنرانی و زیارت عاشورا در ساختمان مرکزی و نواحی شش گانه و بازدید مسئولین شهری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های محلات 9 گانه این منطقه است که در دوران ماه محرم برگزار خواهد شد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار