رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون جوانی 25 ساله به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جواد باقری وقوع دو حادثه ترافیکی مهم که امروز به وقوع پیوست را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: بر اثر واژگونی سواری در محور کوه خضر - جمکران، یک مرد حدود 25 ساله به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

وی تصریح کرد: در تقاطع جاده قدیم قم – کاشان نیز دو دستگاه کامیون به شدت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه دو نفر مجروح شدند که وضعیت آنان وخیم اعلام شده است و یک مرد 25 ساله نیز در این حادثه فوت کرد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خویش با تبیین ماموریت‌های هفته گذشته اظهار داشت: در این مدت هفت هزار و 233 تماس مردمی در مرکز اورژانس 115 به ثبت رسید که از این تعداد تماس‌ها هزار و 865 مورد مربوط به ماموریت شهری و 135 مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بود.

وی تصریح کرد: از مجموع حوادث ترافیکی که در این مدت به وقوع پیوست 455 نفر مجروح شدند که 164 نفر آنان در محل حادثه درمان شدند و 288 نفر دیگر نیز پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

*مرگ چهار نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته در قم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان داشت: در حوادث هفته گذشته چهار نفر به دلیل شدت جراحات وارده فوت کردند.

وی حادثه تصادف عابر پیاده و سواری در جاده قدیم ساوه – سلفچگان را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حادثه یک مرد حدود 40 ساله به دلیل شدت جراحات و آسیب‌های وارده در دم فوت کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم برخورد وانت، پژو و پراید با یکدیگر در کیلومتر 35 اتوبان قم – تهران را از دیگر حوادث این مدت ذکر و تصریح کرد: در این حادثه چهار نفر به شدت مجروح شدند که برای امداد رسانی به مجروحان این حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی همچنین از تصادف موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی وانت خبر داد و گفت : این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت که با اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه، مجروحان مورد درمان اولیه قرار گرفتند و سپس به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بر اثر تصادف سواری و کامیون در جاده ساوه - سلفچگان دو نفر مجروح شدند و یک مرد حدود 60 ساله به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به وقوع حادثه برخورد خودوری سواری با عابر پیاده اشاره کرد و ابراز داشت: بر اثر این حادثه عابر پیاده به دلیل شدت جراحات وارده پیش از رسیدن اورژانس 115 فوت کرد.

وی حادثه برخورد خودروی نیسان با عابر پیاده را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: بر اثر برخورد خودروی نیسان با عابر پیاده در کمربندی امام علی (ع) به طرف شاه جمال، عابر پیاده به دلیل شدت جراحات و آسیب‌های وارده در دم فوت کرد./س

برچسب ها: قم ، برخورد ، شدید ، کامیون ، مرگ ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.