رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: یکی از مشکلات موجود در حوزه شهری این است که مردم به دلایل متعدد با حقوق شهروندی خود آشنا نیستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران    طهمورث مختاری یکی از مشکلات مدیریت شهری را اجرا کردن پروژه‌های متعدد به صورت همزمان دانست و بیان داشت: در برخی موارد این امر با مشکل بودجه برخورد می‌کند پس لازم است برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تصمیم‌گیری شده، پروژه‌ها الویت‌بندی شوند و بعد به اجرا درآیند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در حوزه شهری این است که مردم به دلایل متعدد با حقوق شهروندی خود آشنا نیستند و رسانه‌ها می‌توانند در آشنایی حقوق شهروندی موثر باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس تصریح کرد: آشنایی مردم با حقوق شهروندی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات موجود باشد.

وی گفت: نشست با اقشار مختلف یکی از برنامه‌های‌مان در جهت تعامل و همکاری شورا در سطح شهر است که در دستور کار شورا قرار دارد.

وی اذعان داشت: نهضت آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها یکی از برنامه‌های اساسی شورا و شهرداری است که در دستور کار قرار دارد و در زمینه پیاده‌روسازی نیز پیمانکار آن انتخاب شده و به‌زودی به اجرا درمی‌آید.

مختاری در مورد نصب المان شهری در چالوس گفت: نصب المان شهری یکی از درخواست‌های شورا بوده و براساس معیارهایی که نیاز است برای نصب در میدان معلم فراخوان آن داده شده و منتظر هستیم تا علاقه‌مندان و هنرمندان طرح‌های خود را به شورا اعلام کنند.
برچسب ها: چالوس ، شهروندی ، حقوق ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.