دومین دوره مسابقات قهرمانی لیگ والیبال کانون‌های این شهرستان در رده پایه کار خود را با شرکت 11 تیم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ،دومین دوره مسابقات قهرمانی لیگ والیبال کانون‌های این شهرستان در رده پایه کار خود را با شرکت 11 تیم آغاز شد.

رئیس هیئت والیبال آمل در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : والیبال یکی از رشته‌های پرطرفداری است که در خانواده آملی علاقه‌مندان زیادی دارد.

حسن کوچک‌زاده افزود: یکی از ابتکارات هیئت والیبال این شهرستان برگزاری رقابت‌های قهرمانی لیگ والیبال کانون‌های شهرستان بوده که به عنوان نخستین بار سال گذشته با استقبال پرشور والیبال ‌دوستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها امسال با استفاده از تجارب سال گذشته از صبح امروز کار خود را دنبال کرد، گفت: رقابت‌ها به صورت متمرکز دنبال می‌شود که در آن از داوران ملی بهره‌گیری شده است که در برگزاری لیگ برتر نیز حضوری موثر دارند.

کوچک‌زاده تصریح کرد: حضور 11 تیم در این مسابقات کیفیت و کمیت خوبی را رقم می‌زند تا بیش از گذشته شاهد رقابت سالم و زیبایی باشیم.

به گفته وی ، مسابقات قهرمانی لیگ والیبال کانون‌های پایه به صورت متمرکز روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در سالن ورزشی سرپوشیده خانه والیبال فرهنگ‌شهر آمل دنبال می‌شود.

ش ک

برچسب ها: لیگ ، والیبال ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.