رئيس پليس راهور تهران بزرگ از اجراي اقدامات پليس براي تجاوز به متخطيان به خطوط بي آرتي خبر داد.

سردارحسين رحيمي در گفتگو با خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران در خصوص تردد موتور سيكلت ها در خطوط بي آرتي گفت:آنچه كه وظيفه پليس بوده در رابطه با تردد موتورسيكلت در خطوط ويژه ما تمام تمهيدات و اقدامات را به مرحله اجرا در آورده ايم.
وي در ادامه بيان كرد:اگر شهروندان توجه نموده اند متوجه شدند ما بسياري از خطوط ويژه يك راه بند قرار داده ايم كه صرفا اتوبوس ها از اين خطوط تردد كنند و ماموران پليس اجازه ورود به موتورسيكلت ها و خودروها را نمي دهند؛اما موتورسواران  آمده و در بسياري از اين خطوط ويژه به جهت دسترسي هاي محلي  و بخشهاي جداكننده اين خطوط وارد محدوده مختص به اتوبوس ها شده اند و قانون را زير پا مي گذارند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه بيان كرد :طرح هاي برخوردي و آموزش در خصوص با اين دسته از راكبان در نظر گرفته شده كه يكي از اقدامات ويژه متوقف كردن خودروها و موتور سيكلت هايي است كه به اين خطوط تجاوز ميكنند و در ادامه متخلفين جهت آموزش و بازآموزي قوانين راهنمايي و رانندگي به كلاس هاي آموزشي راهنمايي و رانندگي  اعزام مي شوند.
سردار حسين رحيمي در ادامه بيان كرد:در 7 نوع تخلف شيوه برخوردپليس با موتور سواران شديد است كه در همين راستا مي توان به عبور از خطوط ويژه – عبور از محل عابر پياده – نداشتن كلاه ايمني و حركات نمايشي راكبان موتورسيكلت ها اشاره كرد.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ در خاتمه تصريح كرد:بيش از حدود 3 هزار راكب موتور سوار روزانه در كلاس هاي مذكور آموزش هاي لازم را مي بينند.
 
برچسب ها: رئیس ، پلیس ، راهور ، تهران ، بزرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.