نمایشنامه "یوبیتسومه" نوشته نیما نادری که موفق به کسب جایزه نمایشنامه نویسی (جایزه اکبر رادی) شده بود، راهی جشنواره فجر می شود.

نیما نادری نویسنده "یوبیتسومه" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: "یوبیتسومه" که جزء عنوان برگزیده دانشجویی محسوب می گردد، برگزاری نمایشنامه خوانی آن، بهانه ای شد برای معرفی این نمایش و مطلع شدن از نظرات و انتقادات دوستان تا "یوبیتسومه" پیامد مثبتی را در پی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه بعد از اجرای نمایشنامه خوانی از نظر اساتید استفاده کردم به طوری که پیشنهادها و انتقادهای دوستان تغییراتی در نمایشنامه ایجاد کرد.

این نویسنده عنوان کرد: زمانی که نمایشی در جشنواره فجر به اجرا می رود اثر نمایشی توسط صاحب نظران و دست اندرکاران این امر دیده می شود، به طوری که اجرای نمایش در جشنواره فجر فرصتی است برای معرفی و شناساندن اثر، تا کار مورد توجه قرار گیرد.

نادری افزود: نمایش "یوبیتسومه" با همراهی اعضای نمایشنامه خوانی این اثر به روی صحنه خواهد رفت. متن این نمایش مورد پذیرش قرار گرفته است و پس از بازبینی پاسخ قطعی داده خواهد شد همچنین اجرای عموم این نمایش در تالار مولوی خواهد بود.

این نویسنده خاطرنشان کرد: متأسفانه دانشجویان با وجود امکان ارائه آثار نمایشی برای اجرا با محدودیت مواجه هستند و تالار مولوی نیز تا به حال به بهانه های مختلفی تعطیل شده است که این مسئله اجحافی در حق دانشجویان است اما شایسته است که به دانشجویان فرصت نمایشنامه خوانی و برگزاری جلسه نقد داده شود.

لازم به ذکر است نمایشنامه "یوبیتسومه" در شانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی موفق به کسب جایزه نمایشنامه نویسی (جایزه اکبر رادی) شده است. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی نیما نادری و بازی مریم بوبانی،‌معصومه رحمانی و مهدی صباغی رهسپار جشنواره فجر خواهد شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار