جمعی از مستبصرین کشور گرجستان پیش از ظهر امروز با آیت‌الله علوی‌گرگانی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در این دیدار با اشاره به اینکه خدا را شاکریم که شما را از چنگال دشمنان نجات داد، اظهار داشت: اکنون قدر خود را بدانید و از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید.

وی با اشاره به اینکه این فرصت‌ها همیشه به دست نمی‌آید، گفت: خدا را پرستش کرده و از فرمایشات خداوند در قرآن استفاده کنید و امیدوارم بتوانید با استفاده از این فرصت‌ها ایمان خود را قوی کنید.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه سعادت بشر در گرو عمل به قرآن است، عنوان کرد: امیدوارم کسانی که به قرآن تسلط دارند بتوانند قرآن را برای شما ترجمه و تفسیر کنند و شما بتوانید از فرمایشات پروردگار آگاه شوید.

علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه منظور از بعثت پیامبران آشنایی مردم با فرمایشات خداوند است، گفت: هرچه به دستورات خداوند عمل کنید، خوشبخت می‌شوید و هرچه از گناه بپرهیزید، سعادتمند می‌شوید.

‌علوی‌گرگانی با اشاره به نفس اماره در انسان تصریح کرد: نفس اماره انسان را به گناه دعوت می‌کند و خدا پیغمبران را فرستاد تا ما را از گناه باز دارند.

وی با بیان اینکه انسانی که خدا را بشناسد هیچ‌وقت جنایت نمی‌کند، افزود: کسانی که در دنیا جنایت می‌کنند خدا را نمی‌شناسند و فکر می‌کنند هر چقدر قدرت دارند باید به انسان‌ها زور بگویند.

استاد حوزه علمیه قم با آرزوی سعادتمندی برای مستبصرین گرجستانی اذعان داشت: آمدن شما نزد علما نشان از عزم شما برای سعادتمند شدن است و ما آرزو می‌کنیم که همه شما خوشبخت شوید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.