مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از راه‌اندازی مدرسه تخصصی قرآن در زندان برازجان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران حمیدرضا حیدری شامگاه یکشنبه در بازدید از زندان برازجان اظهار داشت: تلاش برای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در کانون‌های اصلاح و تربیت امری لازم و ضروری است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی افزود: کیفیت‌ بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی در زندان‌ها باید مورد تاکید قرار گیرد و امیدوار هستیم در این راستا به نتایج مورد نظر برسیم.

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: در زندان‌های استان بوشهر در حوزه فرهنگی در یکسال اخیر اقدامات زیرساختی و ارزنده‌ای انجام گرفته که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

حیدری عنوان کرد: باید کاری کنیم که زندانیان پس از آزادی از زندان نسبت به امور دینی و مذهبی مقید باشند و از نظر معنویت و اخلاق اسلامی رشد کرده باشند.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از راه‌اندازی مدرسه تخصصی قرآن در زندان برازجان خبر داد و گفت: باید هرچه سریع‌تر مدرسه قرآنی در زندان برازجان افتتاح شود و روسای زندان‌ها شرایط ادامه تحصیل مددجویان را فراهم کنند، زیرا آموزش سرمایه است و هزینه نیست.

وی همچنین خواستار ادامه تحصیل مددجویان در حوزه‌های نهضت سوادآموزی، مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش و آموزش عالی شد.

حیدری ضمن بازدید از تمام برجک‌ها و بخش حفاظت فیزیکی زندان و همچنین اماکن فرهنگی و تربیتی و کارگاه‌های آموزشی گفت: تمام برنامه‌ها و سیاست‌های ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر باید با محوریت قرآن و نماز باشد.

این مسئول در پایان از اندرزگاه‌ها بازدید و با مددجویان به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و خواستار پیگیری و رفع مشکلات مددجویان شد./ج1

برچسب ها: زندان ، حفاظت ، برجک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.