بارش ها در جنوب غرب، دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس، برخی مناطق غرب، مرکز و دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور بارش ها به تناوب تا فردا ادامه دارد و این سامانه روز سه شنبه از کشور خارج می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "یکشنبه 5 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز بارش باران در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، ارتفاعات استان گیلان و سپس در استان های ایلام و لرستان از شدت بیشتری برخوردار است.

بنابراین گزارش، طی این مدت در این مناطق آب گرفتگی معابر عمومی و در مناطق مرتفع و سردسیر استان های فوق به سبب بارش برف اختلال در تردد جاده ای دور از انتظار نیست.



شایان ذکر است، از اواخر امروز در شمال غرب کشور از مقدار بارش ها کاسته می شود و در جنوب غرب، دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس، برخی مناطق غرب، مرکز و دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور بارش ها به تناوب تا فردا ادامه خواهد داشت و همچنین این سامانه روز سه شنبه در شمال شرق کشور فعال بوده و بتدریج از کشور خارج می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نیمه ابری تا ابری و بارش باران پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 16 درجه و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 13 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، تهران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار