طی 24 ساعت آینده در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ابری، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز "شنبه 4 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی 24 ساعت آینده با فعالیت یک سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس و بتدریج دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ابری، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود که در مناطق سردسیر و مرتفع بصورت "بارش برف" خواهد بود.

 براساس این گزارش، به سبب بارش باران در این مناطق آبگرفتگی معابر عمومی و به سبب بارش برف در مناطق مرتفع و کوهستانی اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نیست.

 
شایان ذکر است، از اواخر وقت فردا در شمال غرب کشور از مقدار بارش ها کاسته می‌شود و در جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس، برخی مناطق غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور بارش‌ها به تناوب تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و همچنین این سامانه روز سه شنبه در شمال شرق کشور فعال بوده و بتدریج از کشور خارج می‌شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان‌های "تهران" و "البرز" امروز، نیمه ابری تا ابری و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش بینی می‌شود و در بیشینه دمای خود به 17 درجه و در کمترین حالت به 8 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 15 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، برف ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار