رئيس جمهوري لبنان ، اقدام عملي گروههاي سياسي براي حل بحران سياسي را بدون توجه به تحولات منطقه اي و بين المللي خواستار شد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ ميشل سليمان در مراسمي که به مناسبت افزايش ظرفيت پايانه باربري بندر بيروت برگزار شده بود با اشاره به انتخابات رياست جمهوري آينده لبنان  تاکيد کرد احترام به قانون ضرورت اصلي دستيابي به دمکراسي ، حفظ ساختار سياسي و مبارزه با فساد است .روزنامه لبناني الاخبار چندي پيش نوشت سليمان در حال زمينه سازي سياسي در سطح منطقه و بين الملل براي تمديد دوره رياست جمهوري اش  است . 

گفته مي شود سليمان در گام نخست درصدد انتخاب فرد مورد نظر خود به عنوان وزيرامورخارجه است تا جو بين المللي را براي اين منظور مهيا کند . گفته مي شود نزديکان به سليمان از بازرگانان لبناني که روابط بين المللي خوبي دارند خواسته اند تا در سطح جهان در اين زمينه رايزني کنند. دوره رياست ميشل سليمان ارديبشت سال آينده به پايان مي رسد .

روزنامه الاخبار اضافه کرد ميشل سليمان به همراه تيم خود در حال زمينه سازي براي اين طرز تفکر در داخل و سطح بين الملل است که يا وي بر سر قدرت باقي خواهد ماند و يا لبنان در خلأ سياسي فراگير فرو خواهد رفت.لبنان هفت ماه است که به دليل اختلاف گروههاي سياسي بدون دولت است و تمام سلام نخست وزير ، مامور تشکيل کابينه ، در اين مدت نتوانسته کابينه خود را معرفي کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار