جانشين انتظامي استان ايلام برقراري امنيت را رفيع ترين ارزش يك جامعه و آن را شكل دهنده توسعه پايدار عنوان كرد.

 
 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ حسن سماواتي با بیان این مطلب  گفت: امنيت از مهم ترين نيازها و انگيزه انساني است كه تامين آن به عهده حكومت ها و دولت ها است.
وي افزود: امروزه كشورها به صورت مهم ترين واحد سياسي در صحنه روابط داخلي و خارجي در آمده اند و هدف آنها تلاش براي تامين امنيت همه جانبه و گسترش دامنه آن است.
جانشين انتظامي استان ایلام تاكيد كرد: مردم نيز بيشترين انتظار را از نهادهاي رسمي جامعه در رابطه با تامين امنيت فيزيكي همراه با رفاه اقتصادي و هويت اجتماعي دارند.
وی با اشاره  به اینکه  نياز به امنيت از عميق ترين و حياتي ترين نيازهاي اساسي انسان هاست گفت: امنيت اجتماعي، آرامش و آسودگي خاطري است كه هر حكومت موظف است آن را براي شهروندان خود به بهتريت نحو ممكن بوجود بياورد.
وي با تاكيد بر اينكه افراد بايد بتوانند از نظر شغلي و اقتصادي ، سياسي و قضايي در امان باشند گفت: براي داشتن جامعه اي ايده آل كه بتوان كار حقوق شهروندي در آن رعايت شود مشاركت مردم با پليس الزامي است.
جانشين انتظامي استان  ايلام ادامه داد: حفظ امنيت و حقوق شهروندي ارتباط مستقيمي با يكديگر داشته و اين موضوع از نيازهاي اصلي مردم محسوب مي شود.
سماواتي همچنين امنيت را يكي از شاكله هاي بنيادي توسعه پايدار دانست و افزود: جامعه سالم بدون توجه به اين عنصر كليدي محقق نمي شود.
وي در پايان با تاكيد بر نقش مردم در تامين امنيت جامعه گفت: پليس مصمم است با ايجاد يك رابطه صميمي با مردم امنيت و آرامش را براي شهروندان به ارمغان بياورد و با كساني كه باعث سلب آسايش و امنيت جامعه هستند قاطعانه برخورد خواهد كرد. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.