مدير منطقه چهار عمليات انتقال گاز گفت: مميزي داخلي سیستم مدیریت یكپارچه ( IMS ) برای ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر بین سیستم های مختلف موجود، در اين منطقه با موفقيت به اتمام رسيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،  رسول داودي نژاد با اشاره به برگزاري اين مميزي داخلي گفت :  پس از آغاز بحث سیستم ها و پیدایش سیستم های مختلف خدماتی و تولیدی، سیستم های مدیریتی بعنوان راهكاری برای ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر بین سیستم های مختلف موجود، ‌مطرح شدند.
 
وي ادامه داد: با بكارگیری این رویكردهای مدیریتی و بعد از پیدایش رقابت های گسترده در سطح  بین المللی در زمینه كسب و كار،‌سعی در استفاده از فنون و تكنیك های اثربخش برای افزایش توان رقابتی بالا گرفت و تدوین و توسعه "استانداردهای بین المللی" بخصوص توسط سازمان بین المللی استاندارد ( ISO ) در این زمینه بسیار مورد توجه قرار گرفت.
 
داوودي نژاد  سیستم های مدیریت یكپارچه را عامل موثر در تجميع سيستم هاي مديريتي دانست و تصريح كرد: اين سيستم در واقع با هدف تلفیق سه استاندارد مدیریت كیفی ISO9000 ، مدیریت زیست محیطی ISO14000 و مدیریت ایمنی OHSAS18000 در جهت رسیدن به یك سیستم جامع مدیریتی مطرح شده و توانسته است نتایج مثبت و قابل توجهی به بار آورد.
 
وي در پايان با اشاره به عزم جدي منطقه براي حركت در مسير  تعالي افزود:  مميزي مراقبتي IMS در دي ماه سال جاري برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتقال ، گاز ، مدیریت ، خدمات ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار