میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به ٢٦ مهر با کمی افزایش نسبت به هفته قبل، به مرز 70 میلیون لیتر بازگشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، براساس اعلام رسمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در بازه زمانی ٢٠ تا ٢٦ مهر امسال، روزانه به طور میانگین ٦٩ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این مقدار در مقایسه با هفته قبل (٦٧ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر) به طور میانگین ٢,٤ میلیون لیتر در روز افزایش داشته است.
 
بیشترین مصرف بنزین در این بازه زمانی با ٧٧ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر به روز پنج شنبه ( ٢٥ مهر) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ٦٠,٥ میلیون لیتر به روز جمعه (٢٦ مهر) مربوط می شود.
 
مصرف ٨٦ میلیون لیتر بنزین در تهران
 
برپایه این گزارش مجموع مصرف بنزین تهران نیز در هفته منتهی به ٢٦ مهر به ٨٦ و یکصدهزار  لیتر رسید که از مصرف روزانه ١٢ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر در بازه زمانی یاد شده (٢٠ تا ٢٦ مهر) حکایت دارد.
 
بیشترین مقدار بنزین مصرف شده در تهران با ١٣ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر به روز سه شنبه (٢٣ مهر) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ١٠ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر به روز جمعه (٢٦ مهر) مربوط می شود.
 
مقایسه آماری هفته منتهی به ٢٦ مهر با هفته قبل از آن نشان می دهد میانگین روزانه مصرف بنزین تهران در مقایسه با هفته قبل (١٢ میلیون و ١٤٠هزار لیتر) ١٦٠ هزار لیتر افزایش داشته است.

ثبت مصرف ٢٤ میلیون لیتر بنزین سوپر
 
مجموع مصرف بنزین سوپر کشور نیز در هفته منتهی به ٢٦ مهر با میانگین روزانه  ٣,٤ میلیون لیتر به ٢٤ میلیون و یکصد هزار لیتر رسید.
 
بر اساس آمار ارائه شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران،بیشترین مصرف این فرآورده با ٤,٥ میلیون لیتر به روز شنبه (٢٠ مهر) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ٢.٩ میلیون لیتر به روزهای چهارشنبه و جمعه  (٢٤ و ٢٦ مهر) مربوط می شود.
 
 مصرف ٥٩٦ میلیون لیتر گازوییل در کشور
 
در گزارش رسمی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در هفته منتهی به ٢٦ مهر مجموع مصرف گازوئیل کشور با میانگین روزانه ٥٨ میلیون و ١٥٠ هزار لیتر ٥٩٦ میلیون و یکصد هزار لیتر رسید.
 
ییشترین مصرف نفت گاز در بازه زمانی ٢٠ تا ٢٦ مهر امسال با ١٠٧ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر به روز شنبه (٢٠ مهر) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ٦٢ میلیون و یکصد هزار لیتر به روز چهارشنبه ( ٢٤ مهر) مربوط می شود.
 
مصرف ٩٤,٦ میلیون لیتر نفت سفید و ٣٨٤ میلیون لیتر نفت کوره
 

بنابر گزارش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در هفته منتهی به ٢٦ مهر امسال مصرف نفت سفید با میانگین روزانه ١٣,٥ میلیون لیتر به ٩٤ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر رسید.
 
مقایسه آماری هفته منتهی به ٢٦ مهر با هفته قبل نشان می دهد مصرف این فرآورده نزدیک به دو میلیون لیتر کاهش یافته است.
 
برپایه این گزارش، مجموع مصرف نفت کوره کشور نیز در بازه زمانی ٢٠ تا ٢٦ مهر با میانگین ٥٥ میلیون لیتر به ٣٨٤ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر رسید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بنزین ، مصرف ، افزایش ، گازوئیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار