رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: جشنواره ملی «علم تا عمل»، زمینه‌ساز پیوند و توسعه همکاری‌های علمی و فناوری مراکز علمی و صنعتی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، یونس عالی‌پور با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی «علم تا عمل» اظهار داشت: جامه عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل زنجیره علم، فناوری، تولید محصول، تجاری سازی و تولید ثروت از فعالیت‌های فناور و هایتک در قالب حضور طرح‌های برتر استانی در این جشنواره است.

وی با بیان اینکه رویکرد جشنواره «علم تا عمل» معرفی اندیشه‌های نوین در اجرا و عمل است تصریح کرد: در جشنواره امسال، علاوه بر تحقق اهداف فوق، امتیاز دهی و رده بندی دستاوردهای علمی در سطح ملی و استانی انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: در سطح استانی بیش از 60 طرح از استان قم برای شرکت در جشنواره شرکت کردند که پس از داوری 40 طرح از استان قم برای حضور در نمایشگاه انتخاب شده است که 15 طرح از سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از بین دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دولتی و غیردولتی، در نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد که نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

عالی‌پور حضور طرح‌های معدنی را از ویژگی بارز جشنواره امسال دانست و افزود: در جشنواره امسال دو شرکت فنی و مهندسی اقدام به ارائه دو طرح ویژه در خصوص اکتشاف و فرآوری سنگ‌های معدنی کرده‌اند که این اتفاق طی سال‌های اخیر برای نخستین بار رقم خورده است./س

برچسب ها: قم ، حضور ، جشنواره ، علم ، عمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.