استاندار اردبیل گفت: سد کلاسر که عملیات اجرایی آن متوقف شده به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد در سفر به گرمی و در بازدید از ساختمان در حال تکمیل مرکز توانبخشی معلولان گرمی ضمن موافقت با اختصاص 800 میلیون ریال برای اجرای اسکلت این طرح، بر لزوم همیاری و مساعدت خیرین استان و شهرستان در تکمیل آن تاکید کرد.

وی از طرحهای مسکن مهر و گازرسانی به کارخانه شیرآلات بهداشتی و صنعتی قهرمان گرمی نیز دیدن کرد و از مسئولان مربوطه خواست تا پایان امسال طرح گازرسانی مذکور را که علاوه بر کارخانه قهرمان، 12 روستای واقع در مسیر را نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌کند به اتمام برسانند.

نیکزاد با حضور در اداره آموزش و پرورش گرمی مشکلات یکی از دانش‌آموزان روستای مردان بخش انگوت را که به دلیل عدم بضاعت مالی از ادامه تحصیل بازمانده بود، بررسی کرد و گفت: به هیچ وجه دانش‌آموزی نباید از ادامه تحصیل باز بماند.

استاندار اردبیل همچنین از راه ارتباطی انگوت، قره‌آغاج بازدید کرد و نسبت به اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار برای مرمت آن قول مساعد داد.

وی در بازدید از ساخت‌گاه سد کلاسر گرمی هم از شرکت آب منطقه‌ای استان خواست با بررسی‌های فنی لازم نسبت به تعیین تکلیف آن تا یک ماه آینده اقدام کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، فعالیت ، سد ، کلاسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.