برنامه انتخاب شهردار مدرسه راهنمایی کدخدایی که از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 تدارک دیده شده بود، در حضور تمامی دانش آموزان، ندرلو سرپرست شهرداری و ماجدی رئیس آموزش و پرورش منطقه11 برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران این برنامه که ابتدا با قرائت قرآن و پخش سرود جمهری اسلامی ایران شروع شد، عباس ندرلو سرپرست شهرداری منطقه11 به صحبت کردن برای دانش آموزان پرداخت و انتخاب شهردار مدرسه را از اقدامات مثبت شهرداری در مدارس دانست و ضمن تشویق دانش آموزان برای نظم و انظباط شهری عنوان کرد : برای نظافت محل زندگی خود، هم در مدرسه و هم در محله باید کوشا بود و از هیچ کاری دریغ نکرد.
هم چنین در این برنامه که معاون اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه3 و ناحیه2 حضور داشتتند، دانش آموزان کاندید برای انتخاب شهردار مدرسه پشت تیریبون قرار گرفتند و به برخی برنامه های اجرایی خود در مدرسه خطاب به سرپرست شهرداری، رئیس آموزش و پرورش  منطقه 11 و دانش آموزان پرداختند. سپس از شهردار پیشین و شورای مدرسه در این برنامه تقدیر به عمل آمد و از دانش آموزان برای انتخاب شهردار جدید مدرسه رای گیری انجام شد.
برچسب ها: انتخابات ، شهردار ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار