هنرمند موسیقی کشورمان گفت : هنرمندان فعال در موسیقی زیرزمینی تولیدات خود در این حوزه را از طریق شبکه های ماهواره ای در دسترس مخاطبان به خصوص قشر جوان قرار می دهندو این شبکه ها تنها خریدار این نوع موسیقی هستند .

فولادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد موسیقی زیر زمینی گفت:افراد شاغل در بخش موسیقی زیر زمینی در اویل کار خود برای نمایش آثارشان و عرضه به مخاطب روش هایی خارج از چارچوب قانونی در دستور کار خود دارند که با اصول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقایرت دارد.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که شبکه های ماهواره ای تنها خریدار موسیقی زیر زمینی هستند تصریح کرد :هنرمندان فعال در موسیقی زیرزمینی تولیدات خود در این حوزه را از طریق شبکه های ماهواره ای در دسترس مخاطبان به خصوص قشر جوان قرار می دهندو این شبکه ها تنها خریدار این نوع موسیقی هستند .

این خواننده کشورمان با تاکید بر پشیمانی ابزار بازگشت هنرمندان شاغل در موسیقی زیر زمینی برای پیوستن به جمل هنرمندان داخلی :پس از مدتی فعالیت و کار با شبکه های ماهواره ای برای پیوستن به هنرمندان شاغل در بستر قانونی موسیقی کشور با ارائه تعهد نامه و اظهار پشیماینی به مسولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت و برپایی کنسرت در استان های مختلف کشوررا می گیرند.

فولادی در خاتمه اظهارداشت : از این راه بازیرپا گذاشتن حق و حقوق هنرمندان با اصالت و پیشرو در مسیر قانونی طراحی شده در حوزه موسیقی به دلیل نبود نظارت درست بر این بخش فعالیت می کنند/س.


برچسب ها: شبکه ، ماهواره ، موسیقی ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.