"کلرا گيمار"رئيس هيئت مديره جنرال الکتريک فرانسه معتقد است کاهش توان رقابت پذيري صنايع توليدي در فرانسه، باعث آسيب وارد شدن به "محصولات ساخت فرانسه" شده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل ازفرانس24، "کلرا گيمار" رئيس هيئت مديره جنرال الکتريک فرانسه و معاون بين المللي اين شرکت گفت فرانسه به طور کلي در خارج از کشور وجهه خوبي دارد اما از نظر اقتصادي، محصولات و کالاهاي اين کشور، نمي توانند با ديگر شرکت‌ها خوب رقابت کنند. به همين دليل است که کشور اين چنين دچار کسري بودجه عمومي شده است.

بر اساس اين گزارش،اين مسئله از آنجا مهم و در عين حال دشوار است که ميزان ماليات‌ها در فرانسه خارج از تناسب افزايش يافته و اين امر خشم شرکت‌ها و صنايع توليدي را در اين کشور برانگيخته است.

وي در ادامه افزود كه ماليات‌ها در اين کشور آنچنان بالا رفته است که شرايط براي شرکت‌هاي توليدي و افراد مولد ثروت،بسيار دشوارشده است.

يك اقتصاددان فرانسوي اظهار داشت كه فرانسه در حال حاضر از نظر اقتصادي بسيار ضعيف به نظر مي‌رسد. دليل آن هم اين است که 56 درصد کل توليد ناخالص داخلي آن، صرف هزينه‌هاي عمومي مي شود،کسري بودجه آن به3.7  درصد و ميزان بيکاري در آن نيز به بيش از 10 درصد رسيده است.

وي افزود اين دلايل و شواهد بيانگر اين است كه  فرانسه بر خلاف مسير حرکت اقتصاد جهان حرکت مي‌کند و دولت فرانسه با وضع ماليات‌هاي سنگين بر درآمدهاي بالا، در واقع بخش‌هاي توليد ثروت را از بين مي‌برد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، محصولات ، صنایع ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار