جواد شمقدری در روز تودیعش به شوخی گفت: از صمیم دل از وزیر ارشاد تشکر می کنم که این مسئولیت را از روی دوش من برداشتند چون اگر خودم بودم به راحتی ول نمی کردم و باید یکی من را به زود بر می داشت.

باشگاه خبرنگاران- جواد شمقدری در روز تودیعش به شوخی گفت: از صمیم دل از وزیر ارشاد تشکر می کنم که این مسئولیت را از روی دوش من برداشتند چون اگر خودم بودم به راحتی ول نمی کردم و باید یکی من را به زود بر می داشت.

جمله اش به شوخی ادا شد اما به گمان برخی سینما گران واقعیتی تلخ در آن نهفته  بود جواد شمقدری  در آخرین روزهای ریاستش بر سازمان سینمایی، چند گفت و گو کرد و  در آن به موضوعات مختلفی اشاره کرد اینکه در روزهای انتخاب وزیر برای دولت دهم در کوه بود تا مجبور  نشود به رئیس دولت ( که قصد انتخاب او را برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته) جواب نه بدهد، اینکه داد محمود احمدی نژاد از وزیر دولت نهم در آمده بود و... با این حال اودرباره شبهاتی که درباره همکارانش پیش آمد، درگیری با حوزه هنری، دعوای خانه سینما و... توضیحی نداد شمقدری گفته قصد دارد فیلم 22 روز را بسازد و با این فیلم به عرصه کارگردانی برگردد ظاهر آمیری هم برای او در سازمان سینمایی جدید التاسیس مقاومت رزور شده است./ي2

منبع:مجله سينمايي 24
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار