فرمانده انتظامي مازندران با بيان اينكه رشد و بالندگي فقط با وجود امنيت در جامعه، تحقق مي يابد، گفت: مهمترين شرط پايداري امنيت در هر جامعه اي مشاركت مردم با پليس است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سردار سرتيپ دوم پاسدار مسعود جعفري نسب  در گردهمايي نيروهاي مسلح مازندران در محل حسينيه عاشقان كربلا ساري، افزود: مهمترين مولفه برقراري امنيت توسط پليس، برخورداري از اعتماد مردم است.

وي با اشاره به اينكه اقتدار پليس در سايه مردم داري، قانون مداري و روزآمدي است، اظهارداشت: امروز نيروهاي مسلح بويژه نيروي انتظامي حافظ ارزشهاي انقلاب اسلامي و باورهاي ديني مردم و پاسدار خون شهدا است.

وي بيان كرد: تامين امنيت كشور از بزرگترين كارهاي ارزشمندي است كه همه دستگاههاي امنيتي، اطلاعاتي، نظامي و انتظامي به اين امر مهم مكلف اند و در اين راه مهم از هيچ كوششي دريغ نخواهند كرد.

اين مقام ارشد انتظامي استان در ششمين روز از پاسداشت هفته ناجا كه بنام ولايتمداري و تكليف مداري ناميده شده در بخش ديگر از سخنانش به پاسداشت اين روز اشاره كرد و گفت: هفته نيروي انتظامي در واقع فرصت مناسبي براي مرور عملكرد گذشته و حال نيروي انتظامي است.

سردار جعفري نسب افزود: در طول هفته نيروي انتظامي برنامه ها و نشست هاي مختلف به صورت مشترك با دستگاههاي مرتبط ، مراكز علمي و دانشگاهي ، اصناف، آموزش و پرورش، جمعيت هلال احمر، سپاه و بسيج و قضات استان داشته ايم.

وي نيروي انتظامي را مظهر اقتدار و حافظ ارزش هاي نظام اسلامي دانست و اظهارداشت: نيروي انتظامي در مسير اقتدار و براي برقراري نظم و امنيت پايدار در جامعه شبانه روز تلاش مي كند تا آرامش و آسايش را براي مردم ولايتمدار فراهم سازد.

فرمانده انتظامي مازندران با اشاره به اينكه اداره كردن يك استان نيازمند هم افزايي، انسجام، وحدت و همدلي بين همه دستگاههاي متولي و آحاد مردم با پليس خدمتگزار است، بيان كرد: تمام تجهيزات و امكانات نيروي انتظامي براي برقراري نظم و امنيت و رفاه مردم بكارگيري مي شود زيرا نيروي انتظامي خادم و خدمتگزار ملت است و به اين امر مهم افتخار مي كنيم.

سردار جعفري نسب ادامه داد: امروز اراذل و اوباش، اخلاگران و قانون شكنان هيچ جايگاهي در اين خطه ندارند زيرا مقوله امنيت و آسايش يكي از مطالبات به حق مردم ولايي ما است و ملت خواستار امنيت و آرامش در جامعه هستند.

وي خطاب به قانون شكنان گفت: اگر فردي بخواهد خدشه اي با ولنگاري و عربده كشي و نيز با تهيه و توزيع مواد مخدر و ايجاد ناامني مخل امنيت دراستان شود با همكاري دستگاههاي امنيتي و قضايي به شدت با فرد خاطي برخورد قانوني خواهد شد/س

برچسب ها: رشد ، بالندگی ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.