به گزارش پلیس "میامی آمریکا" در پی نزاع خشونت آمیز زوج جوان که به دلیل به اشتراک گذاشتن چند عکس در صفحه اجتماعی فیس بوک با مرگ زن جوان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسو شیتد پرس دریک مدین 31 ساله پس از مشاهده عکس‌های خود که توسط همسرش جنیفر آلفانسو 26 ساله در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده بود پس از درگیری و نزاع با مرگ جنیفر پایان یافت.

به گزارش پلیس مدين پس از آنکه عکس خود را در فیس بوک مشاهده کرد به دلیل خشم آنی قادر به کنترل خود نبود و با فشار دادن گلوی همسر خود منجر به مرگ وی شد.

وی پس از تهیه عکس و فیلم از جسد بی جان همسرش که در مقابل دوربین آن را تکه تکه می کرد در صفحه فیس بوک همسر خود برای دوستان و آشنایان وی به اشتراک گذاشت.

وی همچنین با نوشتن پیامی مبنی بر اینکه دیر یا زود پلیس مرا دستگیر خواهد نمود و به زندان خواهم رفت به دلیل کشتن عشق زندگی ام تنها به این دلیل که نمی دانستم زندگی مشترکمان متزلزل شود این کار را انجام دادم امیدوارم مرا درک کنید. "

خانواده درجه اول جنیفر پس از مشاهده عکس ها در فیس بوک با مطلع کردن پلیس پس از مراقبت به منزل پلیس در یک در حالی که سرگرم جمع آوری وسایل خود بود دستگیر شد.

پس از باز جویی پلیس جسد تکه تکه شده جنیفر از باغچه حیاط پشت منزل مسکونی شان در "میامی " پیدا شد.

در جلسه دادگاهی که روز گذشته در میامی آمریکا به گزار شد در یک مدیم براساس حکم قاضی به جرم قتل عمد و ترویج خشونت در صفحات اجتماعی به اعدام محکوم شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فیس ، زندگی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار