سر پرست باشگاه سورینت ( راه آهن) اظهار داشت: تا پایان فصل از ابراهيم زاده، سرمربی تيم حمایت می کنیم و در فکر جایگزینی برای وی نمی باشیم.

رستم زندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما از ابراهیم زاده تا پایان قراردادش که آخر فصل می شود حمایت می کنیم و در فکر تعویض وی نیستیم.

سرپرست تیم فوتبال سورینت ( راه آهن) افزود: مشکل نتیجه نگرفتن ما در این دوره از رقابتها سرمربی نیست به همین دلیل تا پایان فصل از وی حمایت کرده و همچنان امیدوار به نتيجه گيري هستیم.

وی در ادامه گفت: دلیل نتیجه نگرفتن  تیم ما در این دوره تغییر حدود 50 درصد از بازیکنان تیم است که تا زمانی که بخواهند بازیکنان با هم هماهنگ شوند زمان می برد و ما به بازی های آينده امیدوار هستیم و نتایج این طور که هست باقی نمی ماند و در بازی های بعد شرایط تغییر خواهد کرد.

زندي در خصوص جایگاه بد این تیم در جدول گفت: این شرایط این طور که باقی نمی ماند و حتماً روند تیم بهتر خواهد شد و جایگاهی را که سال گذشته در آن قرار داشتیم خواهیم رسید و به طور حتم تیم نتایجش تغییر خواهد کرد و جزو تیم هایی که به ردۀ پایین سقوط خواهند کرد نخواهیم بود.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار