روسیا الیوم از پیروزی‌های پی در پی ارتش سوریه در مناطق حومه دمشق علیه افراد مسلح تروریست خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم،  ابراهیم عیسی خبرنگار این شبکه در دمشق در گزارشی به بررسی عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور پرداخت و اعلام کرد: ارتش سوریه به عملیات خود درمنطقه «القابون» در حومه دمشق ادامه می دهد. این منطقه از مناطق بسیار خطرناک در اطراف دمشق به شمار می رود. ارتش سوریه در این منطقه با افراد مسلح در حال درگیری است.

گزارشگر این شبکه افزود: افراد مسلح بارها تلاش کرده اند از منطقه القابون به دمشق و دیگر مناطق نفوذ کنند. این منطقه نقطه راهبردی بسیار حائز اهمیت در اطراف دمشق به شمار می رود.

برخی از مناطق و ساختمان ها در این منطقه مانند برج معلمان همچنان در اختیار افراد مسلح قرار دارد. ارتش سوریه تلاش می کند این مناطق را از افراد مسلح پس بگیرد پیروزی های پیاپی در برابر افراد مسلح کسب کرده است.
 
یکی از نظامیان ارتش سوریه در این خصوص گفت: نیروهای ارتش سوریه عملیات گسترده ای علیه عناصر جبهه النصره در اطراف دمشق انجام دادند. به خواست خداوند، این عملیات ویژه ای بود که سبب وارد آمدن خسارت های سنگینی به دشمن و عقب نشینی جبهه النصره شد.

خبرنگار این شبکه افزود: نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری های چند روزه اخیر در منطقه القابون اکنون بر بسیاری از مناطق مانند الجوبر تسلط یافته است.

یکی دیگر از نظامیان ارتش سوریه گفت: شکر خدا، ما در حال پیشروی و تسلط بر برج معلمان هستیم. شماری از عناصر جبهه النصره را طی ساعت های گذشته در این منطقه به هلاکت رساندیم.
 
خبرنگار این شبکه در ادامه گفت: ارتش سوریه با انجام عملیات هلی برد نیروهای خود را برای بازپس گیری برخی مناطق حائز اهمیت در اطراف برج معلمان مستقر کرد. با ادامه عملیات نظامی در بسیاری از مناطق حومه دمشق نیروهای ارتش پیروزی های مختلفی علیه افراد مسلح کسب کرده اند.
برچسب ها: سوریه ، دمشق ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار